Colca Canyon is geweldig!

Met twee Luidruchtige Nederlandse reuzen vertrokken voor een vierdaagse trekking in een supergrote Canyon in het Zuiden van Peru. Marieke en ik heb hebben voor een weekje gesplitst zodat ik een trekking kon maken en Marieke het wonder van Macchu Picchu kon aanschouwen. Ik kom daar namelijk later terug met mijn Dennisje.

Mario, Rutger en ik zijn met onze gids de canyon ingetrokken helemaal naar beneden en terug omhoog. Blijven slapen in erg basic hutjes met harde bedden, geen electriciteit en openlucht toiletten (unieke ervaring om onder de sterrenhemel een ..... te doen)

De trekking was prachtig! En zeker een beetje afzien af en toe. De laatste dag moesten we stijl omhoog 1100 meter stijgen. Maar als je dan kletsnat van het zweet boven aankomt voel je, je de koning te rijk.

En die Belgjes blijven toch lastig te herkennen. We besloten voor een mooie foto bij een rots. Dus ik zeg vriendelijk als ik ben ´ik schop die jongen er wel even af´. Waarnaar die jongen heel lief en lachend zegt. ´Het is wel goed, ik zal er zelf wel afgaan´. Een Brusselaar...

Supermooi, maar ik zal ook blij zijn Mariekje zondag weer te zien voor de floating islands. Ze is een beetje ziek geweest. Ik ook al trouwens...bad food.

ciao XX

Reacties

Reacties

Henk & San

Mooie, tactische opmerking tegen de Brusselaar, haha!
Als ik de mooie foto's zie...dan is de trekking een indrukwekkende omgeving geweest.
(Misschien moet ik Henk maar over halen om volgend jaar naar Peru te gaan)

Veel plezier nog!

XXX

Meniek

Hey San,

Het is echt wel de moeite waard hier! Zoveel mooie steden en prachtige natuur en oudheid. Tripje zeker waard! love you...X

Evi

Hmmm... ik begin weer helemaal mee dromen! Het is er inderdaad prachtig he!!! Geniet er nog van!

xxx

Sabine

Die Belgen toch hé......

Ze zijn toch altijd beleefd hé....(sommige toch...)

Ik zou in je plaats willen zijn om zo te kunnen genieten,
zo te horen moet dat daar fantastisch zijn???

Ik droom met je mee..... see you!!! XXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!