Bolivia is een land uit duizenden.

We zijn inmiddels een dikke week in Bolivia en het is hier gelukkig weer iets minder beladen met touristen. Bolivia is het armste land van Zuid Amerika. De sfeer is echter heel prettig.

We komen net terug van een zogenaamde pampastour waarbij je in bootjes op een rivier vaart waarbij de alligators lekker naast je zwemmen. Een cadeautje van Andre en Marieke voor mijn slagen in Gent. Heel lief en heel erg bedankt allebei! We hadden een jeep geregeld met nog twee Nederlandse jongens en twee Nederlandse meiden. Een lekker Nederlands onderonsje dus. Gelukkig hoorde ik ook overal Vlamingen om me heen, iets minder luid, iets minder opvallend. Maar wel erg leuk!

We zijn nu terug in de hoofdstad La Paz en gaan eens lekker souvenirs shoppen. We doen dan samen nog een plaatsje en dan is het reizen voor mij en Marieke alweer tot een einde gekomen. Het is snel gegaan en het zal nog wel even raar zijn. Maar aan de andere kant betekent dat ook dat het weerzien met de boyfriends dichterbij komt.

Ik zal er nog eventje wat fotootje bijplakken.

ciao XX

Reacties

Reacties

andreetje

Fijn dat je zo genoten hebt van ons kadeautje!!! Geniet nog maar even van de aanwezigheid van Mariekje! Na weer een historisch heftige werkdag, tel ik nu af: 3 weken en 2 dagen! Disfrute La Bolivia

Meniekje

Ja, ik heb erg genoten en zal Mariekje nog gaan missen strakjes....de tijd gaat snel. Bedankt he Andre!
xxx

Patrick

....bij deze even een knuffel uit Friesland..!! Alweer een hele reis erop zitten en zo te lezen geniet je met volle overgave..Leuk om te zien/lezen... Geniet er nog even van en als je straks weer in het hoge noorden bent neergestreken drinken we er een (of twee)..

Kus,
Patrick

Hey Patje

Lijkt me een goed idee!

Meniek

Ik ben het natuurlijk die het zegt...ghihi (net 31 uren in de bus gezeten, vandaar een beetje wazig)

Patrick

...dat had ik door haha... Maar goed gaan we doen...al woonruimte gevonden hier in koude holland (weet waar je aan begint haha)..of nog zoekende...Hey geniet doe die kerel van je de groeten van mij als je hem ziet straks en ik zie je snel.... Kus Patrick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!