Argentijnse tango, Argentijnse wijn en Argentijnse mannen!

Hallo!

Na een heerlijk mexicaanse griepje na onze inca trail zijn we weer op de been. Bolivia hielp niet echt mee met het recovering proces vanwege de niet bestaande supermarkten, weinig groente en vet eten. Desondanks hebben we Bolivia wel in ons hartje gesloten. Argentinie heeft meer te bieden op het gebied van eten. De grens nog maar net over en we hebben onszelf eerst getrakteerd op een flinke Argentijnse steak. Die zijn megagroot en zo lekker, voor 5 euri op de eerste rang.

Gisteren hebben we ons gewaagd aan een Argentijnse tango in Salta, het noorden van Argentinie..toch niet makkelijk met onze salsaheupjes, maar wel een prachtige dans. Vandaag zijn we naar El Cafayate geweest, het wijngebied hier en dat hebben we geweten. MET MATE drinken doen wij niet aan, dus wij zaten lekker jolig op onze tour. We hebben een heerlijk wit wijntje ontdekt en het lekker afgeblust (of was het andersom) met een gourmet lunch bestaande uit zalm op een bedje van geroosterde groente met een lekkere creme brulee....dan is het leven zo mooi!

De mannen hier hebben weer wat meer interesse in de vrouw, zo stonden we op de tour af en toe toch wel dichtbij een flinke richel voor een goede foto. De gids fluisterde me nog in, dat mocht Dennis onverhoopt naar beneden vallen, dat hij wel een goede Argentijnse cowboy voor me zou vinden. ZO vriendelijk, die mensen hier!

Ik hou mijn Dennisje toch maar....

Morgen staat er een busreis van 19 uren voor de deur en vertrekken wij langzaam richting Paraguay...

Nog twee weekjes en dan zijn we weer terug in de kou, maar we kijken erg uit naar de kerstdagen.

Tot snel iedereen! XXX

Reacties

Reacties

peter

hola los dennos en moniquos,

Ge ziet op mijn Spaans staat nog wat haar...maar van jullie avonturen daar in Argintinië krijg ik kippevel :-).


groeten,


peter

Gré

Klinkt goed! Nog een pear wiekjes vrouw!

Sabine

Hey Meniekje en Dennis,
Zo te horen weeral leuke ervaringen opgedaan!!

Wat dat wijntje betreft.....jammer dat je er zo geen eentje kon meesmokkelen hé....wij Belgen(ik vooral) lust dat ook ooooo zoooo graag!!!!
dikke zoen en vele groeten Sabine en co xxx

nicola popje

hoezo mexican flue? meen je dat nou kind? was het erg en is terug alles in orde met jullie??
ik was heel de week op reis, terug werken, maar laat deze week nog eens uitgebreid iets van mij horen.
dikke dikke kus popjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!