Aan alles komt een einde.....

Vandaag zit ik alleen in Sao Paulo, Dennis is gisteren al vertrokken. Dat heb je als ik naar Nederland moet en hij naar Belgie. Maar leuk is het niet, je bent 7 weken volop samen en dan kun je de reis toch niet volledig samen eindigen...

Als het goed is, is Dennis nu net thuis.

Ik kom morgen 14.15 aan in Bremen, waar mijn oudertjes staan te wachten.

Ik kan terugkijken op een prachtige reis, als ik mijn foto´s terugkijk ben ik gelukkig en blij dat ik de mogelijkheid heb om deze prachtige reis te hebben gemaakt. Mijn tijd met Marieke was heel leuk, prachtige landen en avonturen. Marieke was altijd lekker vlot en we hebben heel wat afgelachen. De lokale salsacontest in Ecuador, de warme baden met allerlei zwarte haren, ziek zijn in Peru, de nodige pech in Bolivia, de pampastoer en dan het samenkomen in Valparaiso.

Met Dennis was het een en al romantiek. Lekker eten, paragliden, de prachtige en zware inca trail, samen ziek zijn in Bolivia, genieten van al het natuurschoon en ander schoon (he Dennis)iniguazu, de geweldige vibe van Samba in Rio de Janeiro en de prachtige stranden van Brazilie.

Maar het is ook goed geweest, ik heb zin in de winter, de kids van mijn zus knuffelen, het weerzien van vrienden en familie, de Belgische kerstmarkten ennatuurlijk lekker vreten!