Meniek en Dennis in Argentinie en Chili

Hallo!

Na wat nare verhalen van reismaatje Marieke (die ongeveer van alles beroofd is wat waardevol was) toch even een positieve noot. Dennis is hier nu anderhalve week (of voor de Belgen; een week en een half) en dat is super. We zijn heerlijk uiteten geweest en naar de kust gegaan, waar we Marieke nog weer hebben ontmoet. Dat was heel gezellig! En gelukkig voor haar, komt haar vriend nu ook binnen 2 dagen.

Dennis en ik hebben net geparaglide in Iquique (Chili) en dat was geweldig. Even zo{n rush door je lichaam. Het uitzicht was prachtig en de wind uitstekend! Nu wachten we op een busje helemaal naar het noorden van Chili, waar we de oversteek maken naar Peru, want binnen een week lopen we de veelbelovende Inca Trail.

Marieke en Andreetje: heel veel plezier samen!

Marijkje: haal die afscheurkalender maar..ik ga er ook eentje nodig hebben

Danique: Ik heb vanacht over je gedroomd dat je me helemaal zat te vertroetelen...ik mis jullie!

Anna Catharina: Hoe is het bij jullie? Laat je iets weten! xx

hele dikke kus voor iedereen!